reede, juuni 01, 2007

O-päevak Ihasalus

Korraldajateks olime seekord meie ise, st Mercury klubi oma parima esindusega. Kuna olin metsas juba varakult kohal ja jooksma minna tahtsid meist paljud, siis otsustasin kohe selle o-jooksu triki ära teha. Olin ilmselt üks esimesi startijaid, paar vanenamt härrat vist küll suutsid mind startimisel edestada. Esimesse punni läksin kohe valesti. Edasi oli enamvähem, kuni viienda punnini, mida ma kohe üldse ei leidnud. Seiklesin seal metsas nagu peata kana, löpuks nägin juba lasteraja telki, siis tekkis endal ka hirm oma asukoha suhtes.... samas sain end nö paika. Järgmised kaks punkti olid augud ja neid otsida olukorras, kus punkti ümbruses (peale minu) oli vaid üks inimene, on kergelt öeldes tülikas. Eriti kui punkt on augu põhja pandud. Noh mõningase otsimise järel õnnestus mul leida nii kuues kui ka seitsmes punkt. Teel kaheksandasse hakkas mul aga põlv (taaskord) valu tegema ja siis juba jalutasin metsa all. Stiil endine - jookse-jookse-hüppa (loe: könni). Finišiponnistuse kaotasin lugupeetud võitjale 4-sekundiga ja see on absoluutselt lubamatu. Isegi haiget põlve arvesse võttes.

Kokkuvõtvalt võib öelda, et minusugune päevakusportlane ei peaks endast ikka nii palju arvama, et läheb esimesena metsa ja mõtleb, et jookseb lihtsalt lõdva randmega igas punkti täpselt sisse - ei ole nii noh, kaasorienteerujate abi on alati teretulnud. Lisaks haiget põlve peab ravima, mitte metsas kondama. Samas vabandada võib alati, kuid üks on tõsi - võitjale kaotust 13 minutit on häbilugu :)

Võitjale aga tuleb au anda, eriti arvestades, et tema üksinda metsas jooksmise korrad võib vaat, et kahe käe sõrmedel kokku lugeda. Tubli töö Merli!
Kui tohib, siis võtan õpetajakuulsuse endale :)

Öö aga möödus põlve valutades, ei aidanud isegi sinna peale määritud geelid. Võttes arvesse, et nädala pärast pean xDreamil startima ja kahe nädala pärast Jukolal, siis on nagu tsipa kehv lugu. Tõenäoliselt tuleb see nädal jooksule big no-noo! Jalgratas saab veel rohkem, kui ta seda juba on, mu sõbraks.

ps kaardi lisan hiljem

Sildid: ,

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht