pühapäev, mai 20, 2007

Saku - Kiisa - Saku

Tegin selle kevade esimese rulluisutamise trassil Saku - Kiisa - Saku.
Seal on nüüd ju uued kergliiklusteed (äge väljend, eks?). Lugesin hommikul kuidas seda rada kiidavad Leivo ja Oliver ning otsustasin ära proovida.
Oligi väga hea, tõuse ja laskumisi täpselt parajalt mõlemat pidi. Ainuke pisike viga on see, et see on kohati tuultele üsna avatud rada ja pidin seetõttu vahepeal hoolega tuult murdma. Ning tõsi on ka see, et Saku vald (see vist kuulub Saku vallale) võiks pisut seal ka hooldustöid teha. Kohati on rada kivine. Ja ma leidsin ühe kivi ilusti üles ka. Üks hetk tundsin kuidas vasaku jala uisul rattad enam ei liigu, jõudsin teha veel mingi abitu liigutuse ja kõmm olin elegaantselt libisemas mööda asfalti. Kintsu kraapis ära küll, nahk on nüüd pisut hõre. Aga tolle elegaantsuse eest võiks anda umbes 8 punkti 10st.

Sõitsin kuni Kiisa sillani, seal oli vahepeal üks ebameeldiv koht ja mul oligi aeg tagasi tulla.
Mõõtsin pärast autoga distantsi ära ka - Saku vallavalitsuse eest (kus mu auto oli) Kiisale ja tagasi on ca 17 km. Väga hea trenn, ma arvan!

Sildid:

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht