teisipäev, mai 29, 2007

Jookse-jookse-hüppa

...on vist liblikapolka või midagi selle sarnast.
Mu tänane jooks oli nagu liblikapolka. Esimesed 15 minutit polnud hullu midagi, siis aga hakkas pölv nii pahasti valutama, et edaspidi käis asi nii, et proovisin joosta ca 200 meetrit ja selgus taas, et jalg on valus, seega kõndisin. Jube lahe treening - 14 minutit jooksu ja 17 minutit ebamäärast jõlkumist metsa vahel. Peaks vist arsti juurde minema, aga mul ei ole aega :)
Samas oli hullupööra palav jooksmiseks. Selle lühikese ajaga, mis ma metsa all jõlkusin, sai peas olev rätik täitsa niiskeks.

Tulin siis koju ja vaatasin korvpalli hoopiski. Tulemus on ebahea.

Aga ilma üle ma ei kurda - mulle väga meeldib. Nagu täiega noh, rokib sajaga! :P

Sildid:

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht