reede, juuni 22, 2007

Piraadifilm vaadatud

Miks, oh miks, üldse tehakse neid sarifilmisid? Nii palju kui mul hetkega meelde tuleb, siis vaid Kill Billil ja Lethal Weaponil on enamvähem okei järjed tehtud esimesele filmile. See Kariibimerepiraatite saaga läheb aga küll aina hullemaks ja hullemaks. Pärast esimese osa vaatamist arvasin, et tegemist oli igava filmiga - tagantjärele peab mainima, et ma eksisin, sest teise ja kolmanda osa valguses oli esimene film hea - nalja sai tegevus oli pönev. Nüüd aga pakutakse vaatajatele puhast jama.
Kuidas see maailma mastaabis üldse nii edukas on?

Seda teist osa vaatasin kinos ja olin peaaegu kinost välja köndimas, sest nii igav oli. Mingi veider kohusetunne hoidis mind ikkagi pingilt mitte tõusmast. Kolmandat osa kinno vaatama ei läinud õnneks. Oleks olnud puhas raharaiskamine. Vaatasin siis kodus, sedag kolme nädala jooksul, kolme osa kaupa - korraga ei kannatanud, jäin magama :)

Ah, et mis mulle ei meeldinud?
1) esimesele osale omane terav dialoog on kadunud
2) miks mulle peaks meeldima koledad tegelased?
3) võib julgelt öelda, et oma kaks kolmandikku filmist oli lihtsalt ühtlaselt hall ja värvideta

Üks pluss oli ka - selles kolmandas osas oli neid limaseid tegelasi tunduvalt vähem kui teises osas. Need olit mulle täiesti talumatud tegelased.

Ah-jaa see ka veel, et nimi Jack Sparrow lihtsalt kölab väga hästi.

Isegi Johnny Depp ja Orlando Bloom ei suutnud filmi päästa, neid kas näidati liiga vähe vöi siis olid nad üldse mitte vaadatava olemusega. Keira Knightley on muidu tore tüdruk, aga räägib koguaeg läbi hammaste - mis komme see selline on?

Ja löpus jäi vägagi tunne, et see saaga ei olegi veel läbi. Paraku.

Sildid:

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht