neljapäev, juuni 21, 2007

Karikavõitja

Olgugi, et mu viimane meistrivõistluste mäng jääb pea aasta tagusesse aega (1. juulil 2006 suvel mäng Kaleviga), suruti mullegi eile diplom pihku ja kaela ripitati kuldmedal. Hea on olla eduka naiskonna nimekirjas :) Puhas rõõm!

Ajalukku ma küll paraku ei lähe, sest mängu protokollis mind ju ei olnud, aga see polegi oluline.

Eile siis peeti Pärnus Kalevi staadionil esimest korda naiste karikafinaal. Võitjana lõpetasid mängu meie omad :) Ja ei võidetud napilt 1:0 vms ja mitte ka penaltitega vaid võideti korralikult 4:1.
Võideti naiskonda, kes sel aastal pole veel kellelegi kaotanud (viiki on korra siiski mängitud). Ja las ma kordan - võideti 4:1. Mul on tõesti siiras heameel oma võistkonna üle, nagu oleks ise mänginud.

Tööpäeva lõpus ette võetud reis Pärnusse osutus igati edukaks ja meeldivaks ettevõtmiseks. Ainult, et tekitas hullu puhkuseootuse, ma ei suuda tööle keskenduda. Absoluutselt nüri. ...ja mul on puhkuseni veel 11 tööpäeva (ehk siis kaks nädalat). Rist ja viletsus.

Sildid:

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht