neljapäev, juuni 07, 2007

Selline ongi Eesti jalgpall

Kõik läks nii nagu oligi arvata. St suurem ja parem võtab selle, mis on tema oma. Loogiline.
Mina olen rahul :) ....kuigi Eesti oleks võinud auvärava lüüa, isegi kui selleks värava lööjaks oleks olnud Kink.

Mida erilist ongi oodata jalgpalliriigilt, kus meistriliiga liidriks on meeskond, kes tegutseb ühes väikses linnas ning mängijad ilmselt pole kõik profidki. Kuulu järgi tehakse mängu eel ja vahejal suitsu, noh nagu mingid hobijalgpallurid. Kolm pealinna klubi võivad küll olla suurema eelarvega ning ka profima suhtumisega, kuid võidab, see kes tahab võita. Oleks huvitav olukord kui Narva Trans tuleks meistriks!

Nii Eesti kui ka Inglise koondise fännina vaatasin mängu mõnuga. Ma nautisin seda, mis toimus. Vaatenurgast, et inglastel oli võitu vaja hoidmaks ülal veel lootusi finaalturniirile pääsemiseks, siis pole mul inglaste võidu vastu mittekõigevähematki. Kui inglased finaalturniirile ei saaks, siis kelle poolt ma oleks? Eestlastel samas polnud enam midagi kaotada, taastada oli vaja vaid enda au - seda oleks võinud nad küll teha. Löönud siis vähemalt väravagi. Peaaegud paraku ei loe.
Kaotusest poleks päästnud ka selle mängija, kel on nuga seljas, mängimine.

Mäng oli nauditav, vähemalt sel perioodil kui inglased mönuga surusid ja üritasid. Avanes ju neil hetkedel Eestilgi paar head võimalust. Mängu minutid 70-80 oli sõna otseses mõttes igavad, keegi ei teinud mittekõigevähematki. Ainuke rõõm oli see, et Eesti tegi ilmselt sel ajal oma söödurekordeid - inglased justnagu ei viitsinud ja eestlased ei üritanud piisavalt.

Ja Beckham, noh olgem ausad, nee söödud olid maailmaklass. Crouch oleks võinud seal värava all olla ka silmad kinni, sööt oli ülitäpne. Just sellepärast ongi Beckham üks maailma parimaid söötude jagajaid. Vastu ärge vaielge! :)

Mul on siiras heameel, et ma olen näinud hetke üht parimat pallurit + tervet seda tiimi. Nüüd palun mulle 13. oktoober ja Wembley Stadium.

Sildid:

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht