reede, mai 11, 2007

Seks müüb...

...selles mõttes, et tarvitses, mul panna korra oma postitusele pealkirjaks "keppimine" ja ma olin blog.tr.ee esilehel :) Haaa - pettuma pidite, kes siia keppimisest (see mida enamiks mõtleb) lugusid otsima tulid. Keppimine on keppidega kõndimine, loogiline ju.

Eile oli muidu totaalne spordipäev, täna oli hoobilt puhkepäev otsa ka.

Kõik sai alguse sellest, et käisin rattaga tööl. Mõtlesin küll, et kruiisin niisama rahulikult, aga ma ei oska rattaga rahulikult sõita. Kui ma juba kiivri pähe panen ja rattakingad jalga, siis läheb kohe andmiseks. Nii ka eile. Mul oli muidugi kiire ka mõlemal otsal - hommikul tööle ja pärast koju, et jõuda metsa.

Neljapäevakut joosti sedakorda Saustinõmmel. Aega oli mul nii paganama vähe, et pidin jube kiirelt jooksma :) Valisin B-raja, et ikka kindlasti õigel ajal metsast välja jõuda. Valisin eile taktika "mööda teed saaab kiiremini" - mõne koha peal sai ja mõne koha peal mitte. Näiteks 5ndasse vist oleks otse olnud õigem minna. Samas 8ndasse oli mööda teed jooksmine ainuõige lahendus.

Selle Saustinõmme kaardi peal on ka maailma kõige segasem koht :) Kaardistatud koht siis. Tegin eelmisel aastal sama koha peal mitu-mitu minutit viga ja nii ka seekord. Õnneks nüüd ei läinud see mitme minuti pikkuseks muidugi, aga 1-minuti lähedale kuskil küll. Kusjuures tuletasin endale sinna kohta lähenedes veel meelde, et see on üks segane koht. ...ja ikka panin puusse. Jutt siis piirkonnast punkti nr 55 juures, seal on kindlasti rohkem sood kui kaardil märgitud. Punkti legend on "oja algus" - ah mismõttes?!?!

Aga tühja sellest, mul oli ju kiire. Hüppasin kodunt läbi, panin kuiva särgi selga ja trenni. Saalihoki, alapealkirjaga "Ainult Meistritele". Oli väga meeldiv :)

Päeva ebameeldivam osa seisneb selles, et vasaku jala O-suss hõõrus kanna villi ja täna olin lombakas. Mis seal ikka - mis ei tapa, teeb tugevaks.

Sildid: ,

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht