esmaspäev, aprill 30, 2007

xDream Türil

xDream - teadagi - mönus! Juhendi järgi sprint. Võistkond: Välk, Pauk ja Mercury - liikmed: Ave, Merli ja mina. Stardis: magamata ja väsinud, lõpus väsinud ikka, aga väga rahulolevad. Kaardid kasutamise järjekorras... + jutt (kui mul õnnestub see kuidagi üles panna, ning samas ei viitsi seda niikuinii keegi lugeda).
Aeg: 4:02:48, koht 118 (naiste arvestuses 13) - võib rahule jääda.

Tulemused

Lühidalt:
Jooksuralli: ebaõnnestus - viga 20 minutit (keeldun endiselt viga omaks võtmast)
Valik-O: meile sobis - tõus 14 kohta.
Kanuu: rahulik kulgemine - langus 5 kohta.
Jooks: üllatavalt kerge - langus 1 koht.
Lisaülesanne: ideaalne tegutsemine Merli poolt - tõus 8 kohta.
Rattaralli: ebameeldiv oli metsateedel mütata, aga eks kõigil olid võrdsed võimalused - tõus 1 koht.
Lisaülesanne: põnev! mulle pisut ebameeldiv rattakingade tõttu, aga ei hullu - langus 1 koht.
Ratta-O: üks totaalselt vale rajavalik, samas teine õige - koht sama.

Detailsemalt läks meil nii: loe SIIT! (hoiatan - üsna pikk ja lohisev jutt, väga põnev seda kindlasti lugeda ei ole, rohkem nagu enda jaoks)

Ah-jaa, selle valikorienteerumise puhul on mul teine punkt märgitud valesti - seal ei olnud tegelikult punkti. Kaardil märgitud esimene oli tegelikult teine punkt (mul on meie esimene kaardile märkimata), aga ma ei viitsi uuesti skännida. Saage üle!






Otepääni!

Sildid: ,

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht