pühapäev, aprill 29, 2007

Neljapäevak Männikul



Avasin neljapäeval oma O-hooaja. Männiku päevakul. Maruraske oli.
Kaks tähelepanekut rajameistrile (olgugi, et ta seda mittekunagi ei loe, aga eks ma väljendangi ennast siin niisama tühja). Start otse liivasest mäest üles oli jõhkralt vale võte, mul (ja arvan, et mitte ainult mul) olid jalad hetkega täiesti dömbid. Teiseks, kus oli asja möte, et viimane punkt oli vaja viia nö mäest üles, miks ei võinud see olla all selle imepärase jõekese ääres. Oleks sobinud mölemalt poolt tulijaile. Ajuvaba.
Rada oli iseeenesest OK, ega Männikul ja Pirital jms linnalähedased kohad eriti suurt võimalust pakugi ju.
Paari punktiga tegin tsipa viga ka, aga see on nii puhas oma rumalus, et ei vääri märkimistki. Tahtsin veel seda lisada, et kaardi trükk oli vilest - isegi mina, kes tavaliselt selliste asjade kallal ei virise, tundsin, et see on nüüd küll midagi kuidagi valesti.

Täna avasime koos Merli ja Avega ka xDreami hooaja, aga selles möni teine päev. Praegu olen selleks liiga väsinud.

Ahjaa: teile kirjutas Eesti Meister 2007! :)

Sildid: ,

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht