kolmapäev, august 01, 2007

10 senti jäi puudu...

....et oleksin ühele jeebule tagant sisse sõitnud. Ei tea mis seal eespool toimus, aga tundub, et ka minu ees söitev auto tegi äkkpidurduse ja mul ei olnud muud teha kui vajutada piduripedaal põhja ning loota. Lihtsalt lootsin, et ma ei pea jälle kuulama seda hullu pleki murdumise häält. See on üks paganama koleda kölaga hääl. Olin juba üsna veendunud, et mu hea aasta saab veel parema jätku. Seekord joppas.

Ei tea milleks ma edaspidi pean valmis olema? Paganamani!

**** küll noh.

1 kommentaari:

Kell 10:33 AM, Anonymous Anonüümne ütles ...

Liina, tuled puhkuselt tagasi ja kasutad nii palju tärnidega sõnu oma postitustes. Mis saab mägi ühe tüdrukuga niimodi teha :) Aga sõida ikka rattaga ja ei pea plekimurdumist kuulma, kui, siis ainult kodaraväändumist, amordiõlivoolamist või kondiklõbinat. ptui ptui ptui. Võtsin aasta 1936 meesteka sõiduvahendiks, ja elu on poole aeglasem. See on ikka teine dimensioon, mismoodi siis ehitati ratast- ergonoomika, juhitavus, asend, huhuhuu :)
Positiivsust.
esko

 

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht