neljapäev, august 09, 2007

Peale kella kaheksat kuiva kui tahad

Olgem ausad, see alkoholimüügi keelamine on ikka eriti jabur. Vöinoh ma ei tea, keelaku mingist hilisemast kellaajast või siis keelaku vaid kange alkohol. Külm ölu (vöi siider) on suveõhtul maruhea juua.

Sellise leitsakuga nagu praegu on ikka väga tobe tõdeda kella 20.15 ajal, et voh enam ei saa. Kõik. Kuiva kui tahad.

Vabandus, et ostke varem valmis on lapselalin. Kannan pidevalt pudelit ölut endaga kaasas või?
Kui peale tööd minna koheselt näiteks trenni või mõnele muule üritusele ning sealt siis vabanenuna nii umbes kell 19.52 ei torma ükski möistlik inimene koheselt poodi. Avastanud siis mõni aeg hiljem, et voh nüüd võtaks küll ühe hea külma õlle (õues on ju +25, eksju), küll oleks hea. Aga tuhkagi, enam ei saa. Joo limonaadi või kalja. Ei taha magusat läga, tahan ölut. Ja muide, alkoholivaba ölu on juba üsna mitmel korral olnud otsas. Pole.

Ausõna köik ölle (või siidri) tarbijad ei plaani kohe autorooli istuda. Ning sooja ilmaga ühe ölle joomine pole kai lmselgelt alkoholism.

Harige inimesi, mitte ärge keelake. Kulutage raha, tehke šokireklaami. Midaiganes. Keelamine on igaljuhul väga haiglane lahendus.

Müüdagu ölut!

3 kommentaari:

Kell 11:07 AM, Blogger Tanza ütles ...

Liina, ma olen suga nõus, et mõttetu keeld. Ma olen endale varu ostnud, mida on mugav suurtes kogustes konsumeerida ja just selle eest hoiatati selle keelu puhul. Ma olen seega elav näide sellest, et alkoholi müügi keeld suurendab hoopis tarbimist. Ja teiseks: puhas oma lohakus sul, et sa pole varunud külmikusse mõnda energency-4pakki õlut.

 
Kell 11:56 AM, Blogger Liina ütles ...

Esiteks - teatud põhjustel mul ei mahu külmikusse see 4-pack. Muidu võiks küll, muidugi.
Teiseks - pean silmas seda, et kui ma olen mittekodus ja tahaks jubedalt saada kell 20:23 üht külma ölut. Mis ma siis teen? Lähen küsin mönest majapidamisest, sest enamus päälinlasi on ju endale koju varunud üht-koma-teist joodavat?

Igaljuhul nömelugu.

 
Kell 1:02 PM, Blogger merli ütles ...

Liina, sutsti bemmiga Maardusse ja sutsti tagasi. Milles küss?

 

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht