teisipäev, august 07, 2007

Notš, babuulja!

Ostsin endale päikeseprillid ja olen käinud paar päeva ilma optiliste prillideta (läätsesid ei viitsi ka terveks pikaks päevaks silma panna). Nii mönigi tuttav on mulle tänaval tere öelnud sel hetkel, kui ta minuga juba kohakuti on. Mina muidugi pole midagi märganud.
Ilmselt on mul igasugu asju ja inimesi jäänud nägemata. Aga uued päikeseprillid mulle meeldivad :)

Esialgu oli natuke vööras küll autoga söita, aga ei hullu - värve ma ju tunnen ning suuremaid objekte (nagu teised autod, jalakäijad ning liiklusmärgid) näen.
Isegi hea on, sest kui saan millegi mitteväga liiklussöbralikuga hakkama (mida ma muidugi teen haruharva), siis ei näe ma teiste autojuhtide nägusid. Blond bemmi roolis.


Einoh ega ma tegelikult ju pime pole. Viimati ütleski silmaarst, et ma ei peaks üldse prille kandma, saaks ka ilma hakkama, aga olen lihtsalt harjunud. Ja tõsi, olen küll.

Ega väiksed objektid, mida märgata, polegi olulised. Suurus loeb :P

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht