teisipäev, september 11, 2007

Anna abi, ma ise ei oska

Kui nüüd satub siia möni oskuslik lugeja, siis ma vajan abi.

* kui vaadata seda blogi Firefoxiga, siis on layout paigast ära. Ma ei oska seda jälle ilusaks teha. See parempoolne veerg on kuskil lehe alumises servas. Miks - maitea.
* blog.tr.ee ütleb mulle siukse asja "NB! Selle jaoks, et täpsemalt näha, kes
Blog.tr.ee registreeritud kasutajatest sinu blogi viimati lugenud on, lisa enda blogisse Blog.tr.ee logo" - no tahaks küll võib-olla, aga ma ei oska. Kuhu ja kuidas.

Pagan, jube tobe on rumal olla.

Sildid:

2 kommentaari:

Kell 5:39 PM, Anonymous Anonüümne ütles ...

Esimese häda asjus ei oska nõu anda, kuigi vaatan ka su blogi Firefoxiga ja kõik tundub korras olevat.

Blog.tr.ee logo lisamiseks pead tegema nii:
mine oma blogi admin-alale. Vali
"Template" - "Add a Page Element" ning avanevalt lehelt "HTML/JavaScript" - nüüd avaneb aken, kuhu saad sisestada siit lehelt blog.tr.ee/logos valitud sobiva logo kood (hallil taustal olev osa)

 
Kell 9:26 PM, Blogger Liina ütles ...

Näe ongi korras pilt. Hommikul oli veel selline veider. Tore, kui asjad lahenevad iseenesest, mulle nii meeldib.
Ja logo sain ka omale kohale.
Aitäh :)

 

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht