neljapäev, september 06, 2007

O-päevak Jõelähtmel

Viimati käisin päevakul 1. juunil Ihasalus. Orienteerumisega sai veel tegeletud Jukolal ning ka kaks xDreami, aga rohkem pole nagu metsa asja olnud. Otsustasin, et täna jälle :)

Terve päeva olin üsna veendunud, et teen B-rada - minusugusele ju küll, aga viimasel hetkel stardis otsustasin ümber A-rajale. Pikkuste vahe oli mingi ca 800 meetrit, pigem siis juba tegeleda orienteerumisega kui mööda teed lippamisega. Selles viimases ma niikuinii tugev ei ole.

Orienteeruda on lahe. Jube mönus on ikkagi metsas joosta.
Lasin Ave mingi poolteist minutit varem metsa, et noh ikkagi koos ei jookseks. Aga endalegi üllatuseks nägin teda juba esimeses punnis ja teise vötsin temast juba varem. Edaspidi pidin pidevalt üle öla kiikama, et ega vanem õde juba kandadele ei astu. Sellest pääsesin.

Metsas oli ka köik väga tore kuni 13nda punktini, siis unustasin igasugused o-tõed ja tegin selliseid vigasid, mida tehakse tavaliselt noorteklassides. Ajaliselt kaotasin sinna ca 6-7 minutit. Nii armas.
Kõigepealt eksju unustasin tähele panna sellist vähetähtsat fakti, et sellest kaardi keskel olevast laiast kraavist ikka naljalt üle ei saa. Ah olgem ausad, ma ei pannud sinist üldse tähelegi. Ja see järsust nõlvast ülesronimine ei olnud just teab mis lihtne ülesanne. Oma niigi otsasaavast jõust panin osa sinna hakkama :) Heaküll.... sain siis ringiga sellest sinisest alast mööda eksju, ja siis uus purakas. Kribinal-krabinal mäest üles ja ohooo - otse. Jooksin ilusti sügava lohuni, klappis sellega, mis oli punkti juureski. Aga punkti polnud. Muidugi ei olnud, sest ma olin hoopis teise koha peal ...nii ca 500 meetrit eemal. Jälle armas. Jõudsin siis mingile teele, keerasin metsa ja punkt - hmmm minu 16's punkt. Vähemalt sain teada, kus ma olen. Panin siis tagurpidi 14ndasse.
Ma panin endale köikvöimalike tiitleid selle 16 minuti jooksul, mil ma seda punktivahet läbisin. Sealjuures loll on väga tagasihoidlikult öeldud.

Kokkuvõttes kaotasin selle ühe punktivahega ca 6-7 minutit ja oleks ilmselt viga tegemata olnud kuskil 2 vöi 3, aga noh teeks ma trenni, siis oleks ma maailmameister. OleksPoleksVõiksSaaksTeeks!
Tulemused

Vaatamata mittesuurepärasele esitusele oli orienteerumine lahe. Kahju, et need päevakud nüüd otsa saavad :) Ma ärkan alati kuidagi hilja.
Meeldiv oli ka see, et pölv ei valutanud.

Tuleb vist Tarmaku päevakutel käima hakata. Teisipäevakud ei kuulu minu lemmikutesse.

Sildid: ,

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht